ÚJ TERMÉKEK

Akciós OSB lapok széles választékban!
Array

Általános Szerződési Feltételek - ÁSZF

Jelen webáruház a Flexo-Matic Kft. webáruháza, az alábbi vásárlási feltételek és szabályozások erre vonatkoznak. A webáruházat használni csak a jelen feltételek elfogadása és betartása mellett lehet.

A szerződés és a Vásárlási Feltételek nyelve: magyar.

1. A Vásárlási Feltételek alapfogalmai

Szolgáltató:

Cégnév: Flexo-Matic Kft.
Adószám: 11849782-2-43
Székhely: 1201 Budapest Torontál utca 3-5.
Ügyfélszolgálat:
Tel.: 06 30 299 4600
E-mail: rendeles “kukac” osbakcio.hu
Web: www.osbakcio.hu

Termék:

A weblapra feltöltött valamennyi termék (pl. osb lapok, gyalult faanyagok, lazúrok).

Termék ára:

A Szolgáltató által megadott eladási árak magyar forintban (HUF) értendőek, és tartalmazzák a mindenkor érvényes általános forgalmi adót.

Vásárló:

Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását igénybe veszi, a Szolgáltató internetes felületén regisztráltatja magát vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét használja.

Fuvarozó:

Ügyfeleinket a Szállítási feltételekben meghatározott szolgáltatók segítségével szolgáljuk ki.

Vásárlási Feltételek:

A webáruházban történő vásárlásra irányadó jelen vásárlási feltételek, melyet kiegészítenek a weblap egyértelmű útmutatásai.

Regisztráció:

A vásárlás előtt de legkésőbb a rendelés lezárásakor kérjük, regisztrálja adatait. Az adatok helyességét jóváhagyás előtt ellenőrizheti, adatait módosíthatja, rendszerünkből adatainak törlését bármikor kezdeményezheti e-mailben.

Webáruházunk lehetőséget biztosít regisztráció nélküli vásárlásra is.

A webáruházunkban történő böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció.

Megrendelés:

A Szerződés (adásvételi vagy szállítási szerződés) a Szolgáltató internetes felületén a Vásárlási Feltételek elfogadásával jön létre. A Szolgáltató internetes felületén való vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, de a vásárlás jogszerű lebonyolításához szükséges személyes adatok (Név/Cégnév; E-mail; Telefonszám; Lakóhely/Székhely – Helység; Utca, Házszám; Irányítószám) megadása szükséges.

A megrendelések akkor minősülnek leadottnak, amikor a Vásárló a weblap egyértelmű útmutatásait követve, az árukiválasztása után a „Megrendelem és fizetési kötelezettséget tudomásul veszem ”gomb megnyomásával lezárja a megrendelés folyamatát.

A megrendelések leadása az áruház internetes felületének használatával megvalósuló elektronikus úton történhet, avagy a Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségeken a Szolgáltatóval való kapcsolatfelvételt követően faxon, e-mailen vagy levélben, ill. telefonon.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató a megrendelés szerinti úton küldi el a Vásárlók részére. A megrendeléstől számított 48 órán belül visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás a fenti határidőben nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól.A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés pontos adatait, valamint a Vásárlási Feltételek adott időpontban, adott megrendelésre hatályos szövegét. Az elektronikusan megküldött visszaigazolás alkalmas arra, hogy azt a Vásárló tartós adathordozón rögzítse.

A rendelés leadása előtt a Vásárlónak lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalmát a Szolgáltató archiválja, az utólagosan hozzáférhető, visszakereshető, az ügyfélszolgálattól elkérhető.

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció, illetve a megadott adatok adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

2. A Vásárlási Feltételek tárgya és hatálya

A Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatás Vásárlási Feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az Internetes Vásárlási Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató internetes felületének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, az Internetes Vásárlási Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Vásárlási Feltételek a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

A szolgáltatással kapcsolatos lényeges hírekről, információkról és változásokról a Szolgáltató honlapján vagy elektronikus levélben megküldött hírlevelében ad tájékoztatást. A Szolgáltató a jelen Vásárlási Feltételeket egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen Vásárlási Feltételek új verziójának közzétételétől lépnek hatályba. A közzététel ezen az internetes felületen és a hozzá tartozó hírlevélben kell, hogy megtörténjen. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait továbbra is igénybe veszi, az a módosítás elfogadásának minősül. A Vásárlási Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást biztosítja.

A feltételek minden Vásárlóval szemben érvényesek és hatályosak. A Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatával a Vásárló ezeket a szerződéses feltételeket feltétlenül és visszavonhatatlanul kötelezőnek ismeri el.

A Vásárlási Feltételek alapján a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatba lépő természetes személyek is Vásárlónak minősülnek, és így a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatos tevékenységükért személyesen felelősek, függetlenül attól, hogy saját jelszóval azonosították magukat, vagy intézmény nevében járva kerültek kapcsolatba a Szolgáltató internetes felületével. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait igénybe veszi, az a jelen Vásárlási Feltételek elfogadásának minősül.

3. Szállítási feltételek

A Vásárló részére a megrendelt árut a Szolgáltató házhoz szállítja, ha megfelel a Vásárlási Feltételeknek.

A Vásárlót a Szolgáltató a Szállítási feltételekben meghatározott szolgáltatók segítségével szolgálja ki.

A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. Utánvételes díjfizetéssel kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni.

A futárszolgálattal történő szállítási határidő, a kiszállítási értesítést követő 24-48 órán belül történik. Amennyiben házhozszállítást kér, a szállítási határidő: a raktáron lévő termékek esetében 2-3 munkanap; ellenkező esetben értesítjük Önt a megadott e-mail címén vagy telefonszámán.

Házhoz szállítást Budapestre és vidékre egyaránt lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

Külföldi szállítási vagy számlázási cím esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szállítás és csomagolás speciális követelményeire figyelemmel a költségeket (fuvardíj, vám stb.), szállítás és csomagolás módját a Vásárlóval történő egyedi egyeztetés tárgyává tegye. Ezen egyedi tárgyalásra elektronikus telefonon, levélben, vagy faxon kerül sor, és a feltételek elektronikus levélben vagy faxon kerülnek véglegesítésre, és visszaigazolásra a Vásárló felé.

Fontos információk a kiszállításhoz:

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 4-5 munkanap) napközben, 8.00-18.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt! A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

• Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

• Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a posta munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

•  Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

• Amennyiben valamilyen okból a megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat újra megkísérli a csomag kézbesítését. FONTOS! A futárszolgálat csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

• A rendelt termékeket a futárszolgálat szállítja el Önnek (ezek lehetnek: DPD, GLS, Magyar Posta).

• A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a megrendelő vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, sérült csomag esetében a futárral közösen a csomagot tételesen ellenőrizni és a csomag felbontásáról készült jegyzőkönyvi elismervényt aláírni (a jegyzőkönyvben az esetleges hiányosságokat kötelezően fel kell jegyezni). Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mailünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

Szállítási módok:

Személyes átvétel: előre egyeztetett időpontban, munkanapokon, nyitvatartási időben a Szolgáltató átvételi pontján (Budapesten).

Pick Pack Pont: a választott Pick Pack Pontra történő kiszállítást jeleti, melyet az adott ponton, üzletben az üzlet nyitvatartási idejében lehet átvenni. A megrendelés készpénzven vagy ha erre alkalmas az üzlet, bankkártyával lehet kiegyenlíteni (ez utóbbiról érdeklődjön előre).

Utánvétes kiszállítás: a Magyar Posta vagy valamely futárszolgálat (DPD, GLS) segítségével történő utánvétes kiszállítást jelenti, mely során a megadott címre szállítják a megrendelt árut/árukat. Az aktuális szállítási módokról és díjakról webáruházunkban tájékozódhat a Szállítás menüpontban. A szállítási módot Ön választhatja ki a megrendelés folyamán, melynek eredményét visszaigazoló e-mailünk is tartalmazza. Amennyiben utánvétes vagy valamely pontunkra történő kiszállítást választja, úgy adatait a szállítmányozó futárcégnek, ill. átvevőpontnak kiadjuk, melyhez Ön határozottan hozzájárul a rendelés teljesítése végett. Az így átadott adatokat az érintett cég, csak a tranzakció lebonyolításáig és a könyvelési és adóügyi menetekhez használhatja fel.

4. Fizetési módok, feltételek

A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani. Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk elfogadni, és telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot. Ha valamilyen okból telefonon nem tudjuk elérni a megrendelőt úgy e-mailben értesítjük.

Fizetési módok:

Készpénzes fizetés a futárnak: a megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni. Készpénzes fizetést maximum 500.000 Ft összegig fogadhat el a futár. Utánvétes fizetésnél, a szállítási díj és a megrendelt termékek (aruk), szolgáltatások ellenértéke a csomag átvételekor a szerződött futárcég részére kerül átadásra.

Készpénzes fizetés személyes átvételnél: személyes átvétel esetén készpénzben történhet a megrendelés ellenértékének kiegyenlítése.

Banki előreutalással: előreutalással kiegyenlítheti a rendelés értékét, melyről számlát állítunk ki a megadott számlázási névre és címre. Bankszámlaszámunk a Kapcsolat oldalunkon megtekinthető, valamint a rendelést visszaigazoló e-mailben is megküldjük a Vásárló részére. Banki átutalásnál minden esetben kérjük a közlemény rovatban hivatkozásként a rendelés sorszámát szíveskedjen feltüntetni!

5. Biztonság, felelősség korlátozás

A Szolgáltató a szerverén történő manipulációk megakadályozása céljából folyamatosan figyeli a szervert. Ha manipulációt észlel, a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lép a Vásárlóval, s ha az eset összes körülményei nem indokolják a szolgáltatás előzetes értesítés nélküli felfüggesztését, a kapcsolatba lépéstől számított 5 napos határidőt biztosít a helyzet megoldására.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az internetes felületen nem a Szolgáltató által elhelyezett információk tartalmáért és hitelességéért.

A Szolgáltató nem felel a közvetlen, közvetett, előre nem látható vagy következményes károkért, illetőleg az elmaradt haszonért, ideértve többek között az adatvesztésből, programok elvesztéséből, üzlet-, illetve jóhírnév-vesztésből eredő károkat, valamint a Szolgáltató internetes felületének és Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatából vagy e használat meghiúsulásából fakadó mindenfajta kárt és veszteséget; a Szolgáltató semmilyen körülmények között sem felel a közvetlen ellenőrzési körén kívül eső okból bekövetkező károkért.

6. Csere, elállás, kivétel

Csere:

Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem megfelelő és a vásárló cserét kér, akkor a visszaküldés és az újbóli postázás költsége is a vásárlót terheli. Csere az átvételtől számított 14 napon belül kérhető az Elállás feltételei szerint (sértetlen csomagolásban).

Csere esetén nem alkalmazható az esetleges akciós vagy ingyenes kiszállítás! Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól és ingyenes volt a kiszállítás úgy a szállítási díj a vevőnek kiszámlázásra kerül.

Elállás:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. melléklete alapján az alábbiak szerint tájékoztatom elállási jogáról. Ön a 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni faxon, elektronikus úton, postai úton vagy telefonon a Szolgáltató fenti, illetve Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségei valamelyikére.

Az elállási határidő:

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.;

b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi;

c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Elállás a céljából felhasználhatja a következő nyilatkozat-mintát is:

„Címzett:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt: ”

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg eredeti állapotában vissza nem kaptuk a terméket.

Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, valamint a szállítások költségeit.

Pénz visszafizetés kizárólag személyesen, vagy banki átutalással történik. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Kivétel:

Az elállási jog és csere alól kivételt képeznek az egyedileg elkészített termékek, így amennyiben a termék a Vásárló kéréseinek megfelelően lett elkészítve, akár e-mailben vagy a webáruházban leadott rendelésről legyen is szó (kiemelten a póló és termék szerkesztőt), úgy a terméket visszaküldeni és a vásárlástól elállni nincs lehetőség! Jelen kivétel csak az egyedileg elkészített vagy feliratozott, mintával ellátott termékeket érintik. Amennyiben a temrék nem rendelkezik felirattal vagy egyéb intával úgy a rendes elállási jog 14 nap.

7. Jótállás, szavatosság

A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a megrendelő vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően vagy ennek elmulasztását követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk.

Szolgáltató fenntartja a jogot az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a webáruházban. Szolgáltató webáruházán található termékek általában raktáron vannak. Ha a megrendelés után mégis kiderül, hogy a termék nincs raktáron, Szolgáltató felveszi a vásárlóval a kapcsolatot, a megrendelés módosulhat, vagy a kifizetett összeget visszatérítjük. Az ebből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk és nem vállaljuk.

A Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet3. melléklete alapján az alábbiak szerint tájékoztatom a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról. Ön a termék nem látható, rejtett hibája esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A kellékszavatosság csak a rendeltetésszerű használat és tisztítás mellett érvényesíthető!

8. Panaszkezelés

Fogyasztói panaszügyintézés faxon, elektronikus úton, postai úton vagy telefonon történik, a Szolgáltató fenti, illetve Elérhetőség menüpontban megadott elérhetőségei. Az ügyfélszolgálat a következő időszakokban áll a Vásárlók rendelkezésére: Munkanapokon 10 és 16 óra között.

Ha a panaszára adott válasszal nem elégedett, a következő szervekhez fordulhat:

Békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefax: +36 (1) 488-2186, telefon: +36 (1) 488-2131.

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség elérhetősége: cím: 1052 Budapest, Városház utca 7., postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., telefonszám: +36 (1) 328-0185, telefax: +36 (1) 411-0116.

Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.

Vásárló és Szolgáltató kölcsönösen megállpodnak abban, hogy esetleges panaszaikat a másik féllel békés úton rendezik, azt nem publikálják, a panaszkezeléshez első körben igénybe veszik a Budapesti Békéltető Testület békéltető szolgáltatását.

9. Adatkezelés, adatvédelem, adatbiztonság

Szolgáltató áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Szolgáltató semmilyen módon nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami Szolgáltatóhoz vagy webáruházához való csatlakozás során vagy miatta következett be. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, Szolgáltató szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, megrendelését, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

A fenti adatok megadásával a Vásárló kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a Vásárló által megadott adatokat az Internetes Vásárlási Szolgáltatás nyújtásával összefüggésben, illetőleg ezen célból kezelje, hozzájárul továbbá ahhoz, hogy részére a Szolgáltató személyre szabott szolgáltatási ajánlatokat, reklám anyagokat küldhessen, összegyűlt statisztikai adatokat egyedi azonosításra alkalmatlan módon megőrizzen, és felhasználjon, tiszteletben tartva és óvva a személyiségi jogokat. A Vásárló általi adatmegadás önkéntes.

A Szolgáltató a Vásárló által megadott adatok kezelése során minden esetben az adatkezelésre vonatkozó mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezések szerint jár el (jelenleg az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény). A részletes adatvédelmi tájékoztató az elábbi internetes címen érhető el, melyet Vásárló maradéktalanul elfogad jelen Vásárlási Feltételekkel együtt:

http://www.osbakcio.hu/adatvedelem

10. Joghatóság, hatáskör, illetékesség, alkalmazandó jog

A Szerződő felek megállapodnak, hogy a jelen jogviszonyból esetlegesen keletkező vitás kérdéseiket békés úton, tárgyalással kívánják rendezni, amennyiben azonban ez nem vezet eredményre, kikötik a Magyarország Bíróságainak joghatóságát, azon belül – hatáskörtől függően – a Budapesti XIII. Kerületi Bíróságot.

Az Szerződő felek egymás közötti jogviszonyában az irányadó jog – anyagi és eljárásjogi tekintetben egyaránt – a magyar jog.

11. Egyéb tudnivalók

A Szolgáltató webáruházán történő megrendeléssel minden Vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, a Vásárlási Feltételeket és tisztában van a rendelés menetével valamint elfogadja és megértette a webáruház Adatvédelmi és jogi nyilatkozatát is. A megrendelést csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a megrendelő adatainak regisztrációjakor és a megrendeléskor az oldalon található mezőket maradéktalanul, valós adatokkal kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A www.osbakcio.hu weboldal bármilyen része, így a képi és szöveges tartalmak is kizárólag Szolgáltató, a webáruház üzemeltetőjének előzetes, írásos hozzájárulásával, és a forrás megjelölésével használhatók fel! Az írásos engedély nélkül felhasznált tartalmak használatáért Szolgáltató polgári peres úton érvényesíti jogait, hátrányait és kárát az érintetekkel szemben. Ugyanígy Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulása szükséges az oldalra mutató link létrehozásához is: link kihelyezése történhet Szolgáltató felkérésére, e-mailben is.

 

© 2014-2022 Copyright OSBAKCIO.hu, Minden jog fenntartva - All rights reserved.